Friday 18 March 2011

Buat Iqbal si pemalu...

Order dari Kak Rahimah...


Baru jew mata nak terlelap .....
hp berbunyik....rope2nye kak Imah call....cemas je bunyik.....aphal lak kak Imah nie....
pasei LADAP semalam k? hehehe...dlm mamai2 aku bertanya ....
kak Ima gelakkan aku...."bukan le suu"...
Ate ape ke haenye kak Ima???
rope2nye nak ngoder kek.....utk besday si Iqbal...sok nak amik......
haaaaaa....esok......
aku cool jew bgtau 'ok kak Imah....'boleh'...nak tema hijau....deko ikut suka su le...
iqbal tak nak gambo2 dah.....kalo cam tu senang ckit....apa yg ada je le aku tibai....
mula le piki deko yg simple n menarik utk bebudak......
n aku sambung balik titun...zzzzzzzz
letih wooooo...


Kunun2 nak ngikut kat youtube buat "cake figurine".....
tapi
 foundant tak mencukupi le plak.....buat le sebaik mungkin untuk my student nie...
si Iqbal...cake finger jew...hahahaha.....
anyway....hopefully kak Ima n her son puas hati ye...."Happy besday Iqbal....."

terima kasih kak Imah....


No comments: