Sunday 8 May 2011

Cake for ' My Lovely EMAK'



" SELAMAT HARI IBU"
buat bonda tersayang 
HJH RABITAH BT HJ MOHD YUSOFF
U Are the best mother in the world....


Kek nie aku buat khas buat ibu tersayang...
new flavour....Strawbery Cake..
maklum le mak aku n waris2 aku nie dah jemu makan kek biasa aku tuh
so buatkan yang lain cikit....
komen...: sedappp masuk ngan krimnye...
tq tq tq


siap pesan kat mak...jangan jeling2 krim tu lama2 sangat 
takut nanti dalam tak sedar abis krimnye jew ..
maklum le mak teman mmg gemokan krim kek teman nih...
nak jadi citer masa aku mula2 berkecimpung dalam baking membaking ni
tiap arik aku anto kek kat umah mak aku...
tester no 1 aku le..
rasa2nye sebulan pas tu...mak aku masuk spital
huhuhu.....kencing manisnye naik
isshhh...pasei aku le ni



sejak arik tu aku mmg tak berani nak bg mak aku kek lagi 
ada le dekat sebulan aku tak anto kek...
aku pusing lak kat kuih2 yg kurengggggg manis, roti jala, roti canai, makaroni le, pizza le...
western food lagi..
alhamdulillah mak aku ok dah..
tapi kena berpantang le
so
aku doakan mak n abah sekali semoga depe berdua Sentiasa diberkati Allah,
diberikan kesihatan yang baik , di murahkan rezeki selalu
dan berbahagia dengan kami anak2nya....
I Luv U...mak n abah..


STRAWBERY CAKE
1kg - RM46


No comments: