Friday 6 May 2011

Cake for mum


oghang pertama mengoder kek utk HARI IBU
Nak sambut esok...
so suh aku siapkan ari ni jugak 
yang tak tahan tuh dia suh aku buatkan kek strawberi..
ya ampunnn ...aku tak pernah lagi buat kek nih...
tak berkesempatan langsung...
nak jadi citer sama lak ngan ustazah sekolah aku..
nak kek strawberi jugak...ermmm..


resepi mmg dah siap ada...
tinggai lagi nak cuba buat jew
haru....
si Aina ni plak siap bgtau ...'aku percayakan ko'
alahai lomah nya aku...


orite...aku cuba buat sehabis baik ...siap buat 2 lengat lagi
satu tu utk aku nak rasa..tester dah siap nunggu nih...hikhikhik
bantainye tak sedap kang...
hilang lak sorang customer aku..
ok siap sumer aku panggil le tester2 aku nih..
Komen si sulung aku" ibu rasa Apollo le...ngappppp satu....
si kecik aku lak kata..'lace stobeli le ibu...'ngappp lagi
my hubby lak komen...mmg ada rasa kek strawberi tapi kasi moist lagi...ok le my Zorro.
ok le tuh... pasei aku tgk dah tinggei suku....


KEK STRAWBERI With FRESH CREAM

1/2kg seperti di atas RM32
1kg kek kosong tanpa deko - RM35

No comments: